katalizator Matiz

Dziubek23: 2008:10:20 12:34:50

Temat: Przeróbka wydechu V8
" />ja wydech przerabiałem u Chevidana i teraz to dopiero jest muzyka od razu czuje się że to nie matiz zostały wprawdzie katalizatory ale raczej do ozdoby i założony jest jeden...
Źródło: explorerclubpolska.pl/viewtopic.php?t=4957



Temat: [RR ltd Co.] Daewoo Matiz 0.8 friend
... rewelacyjne. ">Usterkę miałem jedną: skorodowała złączka między katalizatorem i środkowym tłumikiem i jechałem w klimacie Ursusa C-330 (podobne perkotanie ), naprawa kosztowała mnie (wraz z wymianą przegubu tuż za silnikiem) 130...
Źródło: samochodyswiata.pl/viewtopic.php?t=25258


Temat: Daewoo Matiz
" />Piotrek, powiedziałeś wszystko w sprawie Matiza, tj o jego walorach. Ja mam 4-osobową rodzinę i mieścimy się luz w tym bolidzie. Wczoraj oberwała mi się przerdzewiała rura za katalizatorem (a...
Źródło: samochodyswiata.pl/viewtopic.php?t=24612


Temat: [Matiz] Stag 300 - problem
Witam! Niedawno zainstalowałem w Matiz-ie Stag 300. Niestety od początku są problemy. Samochód szarpie przy dodawaniu gazu - podobno standardowy problemy. Jednak można tak wyregulować instalację, że efekt ten będzie prawie ... to może być? Co prawda, na benzynie też jest taki mułowaty - myślałem jednak, że problem zniknie na LPG. Może katalizator? Ma ktos jakiś pomysł? Do tej pory wymienione: - filtr...
Źródło: forum.ac-sa.eu/viewtopic.php?t=1185


Temat: nierówno przyśpiesza,brak mocy
... ktoś coś słyszał że szwagra wujka kuzyn miał coś takiego ale to był matiz!!pozdro!!(dla wszystkiego dodam że to 520i vanos symbol silnika mb52)
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=129755


Temat: Gaz do dechy i NIC !!!!!!!!
Witam Posiadam BMW e36 318IS. Jezdze na kolach 17 cali rozmiar 217. Wymontowalem katalizator gdyz jeden z mechanikow stwierdzil ze jest zuzyty i nie nadaje sie do niczego. Zamiast tego zamontowalem strumiennice .Nie wiem dlaczego ale wydaje sie mi ze moje auto potrafi wyprzedzic nawet Matiz??? Twierdze tak poniewaz bardzo slabo sie zbiera. Na moje oko jest stanowczo za slabe jak na ten silnik 140KM. Wyczytalem gdzies w internecie ze po wyrzuceniu katalizatora trzeba zmienic sonde lambda (z 4 pinow na 2 piny). Na postoju czuc jakby bogata mieszanke paliwa (smierdzi spalinami). Jesli...
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=88255


Temat: Na luzie
mały_miszczAż pies się wystraszył :D. Jak kiedyś szedłem ulicą, to widziałem matiza, który jeździł z wydechem urwanym za katalizatorem :roll: :D.
Źródło: forum.moto-portal.pl/?/index.php?showtopic=9072


Temat: Samochod z katalizatorem, mozna zapychac??
" />Czy samochod wyposazony w katalizator (w tym przypadku Matiz) mozna zapychac?? Gdzies slyszalem, ze nie mozna, prawda to? Napiszcie cos wiecej na ten temat.. pozdrawiam.
Źródło: samochodyswiata.pl/viewtopic.php?t=8876


Temat: tłumiki
" />no to gdzie jest katalizator??? a koncowy jest przed zawieszeniem co nie ??? wiec puszczacie rure od tlumika do koncowki przy zderzaku tak jak seryjnie??? czuy jakos inaczej??? widzialem do matiza taki tlumik krotki ktory montuje sie za zawieszeniem odpiszcie
Źródło: beta.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=34726


Temat: Daewoo Matiz vs. Hyundai Atos
" />Daewoo Matiz(wersja PL)Mk.I Firma Daewoo chcąc stworzyć następcę dla leciwego już modelu Tico, produkowanego od 1988 r., sięgnęła po odrzucony projekt nadwozia, projektu Giorgetto Giugiaro stworzony dla firmy Fiata. Projekt ... projekt, jako bardzo udany. Produkcję Matiza (model M100) rozpoczęto pod koniec 1997 r. w zakładach w Korei. W 1998 w polskich zakładach Daewoo-FSO rozpoczęto jego montaż a we wrześniu 1999 produkcję. Od 1998 r. Matiz był produkowany również w Indiach i Rumunii. W roku 2001 rozpoczęto jego montaż w zakładach UzDaewooAuto w Uzbekistanie. W 2001 r. pokazano Matiza po liftingu. Zmianie uległa przede wszystkim twarz auta. W 2002 zaprezentowano drugi silnik do napędu Matiza. Był to czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 995 cm³ i mocy 64 KM. Najpoważniejszą modyfikację przeszedł jednak w roku ... z powodu znacznego pogorszenia osiągów przy pełnym obciążeniu. Matiz posiada 3-cylindrowy silnik benzynowy, pochodzący z modelu Tico, o pojemności 796 cm³ z wielopunktowym wtryskiem paliwa i katalizatorem o mocy 51 KM, napędzający poprzez 5-biegową, manualną skrzynię biegów koła przednie. Matiz charakteryzuje się dobrymi osiągami (dzięki małej masie własnej ok. 900 kg) i przyzwoitymi właściwościami trakcyjnymi zarówno na szosie, jak i na drogach nieutwardzonych. Z powodu niskiego zużycia paliwa (na trasie poniżej 5, w mieście ok. 6 l/100 km) jest atrakcyjną propozycją dla ludzi o ograniczonym budżecie. Wadą Matiza jest brak możliwości holowania przyczepy...
Źródło: samochodyswiata.pl/viewtopic.php?t=22880


Temat: Daewoo Matiz
" /> źródło:www.google.pl Daewoo Matiz – model samochodu osobowego, zaliczanego do klasy samochodów małych, produkowany od 1997 r. przez firmę Daewoo. Firma Daewoo chcąc stworzyć następcę dla leciwego już modelu Tico, ... Daewoo o zakupie tego odrzuconego przez Fiata projektu okazała się strzałem w dziesiątkę. W wielu krajach chwalono projekt, jako bardzo udany. Produkcję Matiza (model M100) rozpoczęto pod koniec 1997 r. w zakładach w Korei. W 1998 w polskich zakładach Daewoo-FSO rozpoczęto jego montaż a we wrześniu 1999 produkcję. Od 1998 r. Matiz był produkowany również w Indiach i Rumunii. W roku 2001 rozpoczęto jego montaż w zakładach UzDaewooAuto w Uzbekistanie. W 2001 r. pokazano Matiza po liftingu. Zmianie uległa przede wszystkim twarz auta. W 2002 zaprezentowano drugi silnik do napędu Matiza. Był to ... jako M200. Następca, całkowicie nowy model, ma się pojawić w 2007 r. Opis Daewoo Matiza M100 [edytuj] Charakteryzuje się jednobryłowym, pięciodrzwiowym nadwoziem o niewielkich wymiarach zewnętrznych (długość 3,5 m), lecz równocześnie ... Matiz posiada 3-cylindrowy silnik benzynowy, pochodzący z modelu Tico, o pojemności 796 cmÂł z wielopunktowym wtryskiem paliwa i katalizatorem o mocy 51 KM, napędzający poprzez 5-biegową, manualną skrzynię biegów koła przednie. Matiz charakteryzuje się dobrymi osiągami (dzięki małej masie własnej ok.750 kg) i przyzwoitymi właściwościami trakcyjnymi zarówno na szosie, jak i na drogach nieutwardzonych. Z powodu niskiego zużycia paliwa (na trasie poniżej 5, w mieście ok. 6 l/100 km) jest atrakcyjną propozycją dla ludzi o ograniczonym budżecie. Wadą Matiza jest brak możliwości holowania przyczepy (z uwagi na konstrukcję podwozia), bardzo źle znosi też...
Źródło: samochodyswiata.pl/viewtopic.php?t=24612




 

Powered by WordPress dla [Dziubek23: 2008:10:20 12:34:50]. Design by Free WordPress Themes.