kabiny do C 360 uzywane

Dziubek23: 2008:10:20 12:34:50

Temat: ursus C-360 [remoncik]
Jezeli Ja mielbym brac kobine nowke to tylko KOJE (najlepiej zrobiona kabina,wyciszona i zabudowana) a z uzywanych to tez szukalbym KOJE albo SOKOLKE. Bo te reszta kabin to na jedno kopyto robione. KOJA i SOKOLKA maja swoj styl. Kabina SOKOLKA http://img1.znajdzto.pl/e...9fc6997b275.jpg Kabina KOJA http://www.koja.com.pl/images/kcr-c360.jpg
Źródło: agroportal.net.pl/forum/viewtopic.php?t=2580



Temat: Ursus C 385
Panowie kiedyś jak ktoś na wiosce miał używaną C 385 z przetargu w PGR to był bamber. To była moc 3 skiby na glinie w głębokiej orce i jazda U nas są takie ziemie że C 360 się orało na jedną skibę albo ciągało się na linie drugą C 360. Z nowych dużych ciągników były dostępne MTZ 80 i 82 w ciasnych ... przypomnę że udźwig podnośnika C 385 to 1,7 tony a 1201 ponad 3 tony. Miały hydraulicznie sterowany wzmaczniacz momentu obrotowego, wspomaganie kierownicy, duża i bezpieczna kabina kierowcy, dwie prędkości WOM.
Źródło: ursus.rolniczeforum.pl/viewtopic.php?t=33


Temat: Nie taki tani - Renault Major z lat 1986-1995
Prosta konstrukcja, trwałe, odporne na kiepską ropę silniki i wytrzymałe zawieszenie - to największe zalety "majorek" Renault. Podaż używanych części zamiennych jest słaba, a nowe mają astronomiczne, w porównaniu do wartości ... Są trzy wysokości podwozia: 1.015, 1.101 i 1.107 mm. Pod kabinami pracują sześciocylindrowe, rzędowe turbodiesle; o poj. 9,8 l (wersje 302, 326 i 338 KM) lub 12 l (360, 385 i ... kabin (do wyboru są trzy; dzienna, sypialna - hightliner oraz sypialna z podwyższonym dachem - turboliner). Plusem szoferek jest wydajny system ogrzewania, użytkownicy chwalą czytelną deskę rozdzielczą, krytykują natomiast kiepskiej jakości...
Źródło: mobilkomania.fora.pl/a/a,608.html


Temat: kawały
Jechał facet autostradą i zachciało mu się do ubikacji. Dojechał do najbliższej stacji benzynowej i udał się za potrzebą. Kiedy już siedział na muszli, usłyszał jak ktoś wchodzi do kabiny obok. Po chwili z tejże kabiny dobiegło go pytanie: – Cześć, co tam u ciebie słychać? Facet głupio się poczuł, na ogół nie rozmawiał z obcymi, i to jeszcze w takim miejscu. ... – A gdzie jedziesz? – Jadę do Gdańska, a potem wracam do Katowic... – odpowiada po raz kolejny zdziwiony facet. Wreszcie w kabinie obok: – Wiesz co, zadzwonię do ciebie później, ... Ostatnio niewiele używana. Cena 360 zł. Informacja - w tym domu." Małżonka robi swojemu mężowi awanturę. - Wcale nie o to chodzi, ze chcesz mnie sprzedać, ale że tak tanio. Skąd wziąłeś tę cenę? - Już Ci mówię - 80 kg mięsa po 2 złote to daje 160, plus złota obrączka - 200. Razem 360 zł. Gra? Następnego dnia mąż wraca z pracy i widzi na drzwiach kartkę napisana przez żonę: "Na sprzedaż - mąż. Ostatnio niewiele używany. Cena 0,67 zł . Informacja - w tym domu." Tym razem awanturę robi mąż: - To ja Cię wyceniłem na 360 zł, a ty mnie za jakieś grosze chcesz opchnąć? - Już Ci mówię - Dwa jajka po 0,32 zł to daje 0,64 - plus 10...
Źródło: beatsfactory.pl/forum/viewtopic.php?t=186


Temat: Nowy Man TG - A - Informacje
dowolnego zakresu użytkowania pojazdu. Zostały one skonstruowane w taki sposób, aby zapewnić jak najlepsze warunki pracy kierowcy i jego pomocnikowi. Najlepszą z nich jest kabina z wysokim dachem, model XXL, będąca największą kabiną montowaną w Europie na pojazdach ciężarowych. Stanowi ona spełnienie snów o przestrzeni w kabinie pojazdu przeznaczonego do ruchu dalekobieżnego i odpowiada rygorystycznym wymogom w zakresie komfortu jazdy. Równie komfortową szerokość kabiny (2.440 mm) posiada kabina modelu XL. Zapewnia ona uzyskanie niedużej wysokości całkowitej pojazdu. Jak na swoją wielkość jest stosunkowo lekka. Szczególnie nadaje się dla pojazdów wykorzystywanych w ruchu dalekobieżnym i prowadzonych jedynie przez jednego kierowcę. Serię kabin o szerokości 2.240 mm otwiera kabina LX z wysokim dachem, która stanowi syntezę komfortu i funkcjonalności, staje się nowym standardem w ruchu dalekobieżnym. Kabiny model L opracowane zostały z myślą o zastosowaniu ich w pojazdach używanych w tzw. lekkim transporcie dalekobieżnym (transport drzewa i materiałów budowlanych, naczepy-chłodnie, naczepy-cysterny i naczepy-silosy). PRZY PROWADZENIU POJAZDU NIC NIE ODWRACA UWAGI. Wspaniale prezentuje się kabina kierowcy opracowana z myślą o kierowcy. Wyposażona została w odpowiednio ułożone, nie utrudniające widoczności wskaźniki oraz logicznie rozmieszczone i łatwo dostępne elementy obsługowe. Przekładnia ... na konstrukcję podwozia są prawie nie odczuwalne dla kierowcy i jego pomocnika, ponieważ zapewnia to nowego typu, pneumatyczne łożyskowanie kabiny kierowcy, ze sprężynami o ekstremalnie dużym ugięciu, które należy do standardowego ... następującą moc: 228 kW (310 KM), 265 kW (360 KM), 301 kW (410 KM), 338 kW (460 KM) oraz 375 kW (510 KM, jego średnie zużycie paliwa w tereni płaskim wynosi:...
Źródło: roadtrain.fora.pl/a/a,42.html




 

Powered by WordPress dla [Dziubek23: 2008:10:20 12:34:50]. Design by Free WordPress Themes.